Google додала у браузер Chrome відразу три нововведення, які покликані спростити роботу з пошуком, товарами та історією. Всі вони працюють на основі нових моделей штучного інтелекту компанії.
Перше нововведення дозволяє шукати інформацію про об'єкти з веб-сторінки за допомогою Google Lens, не залишаючи вкладку. Достатньо натиснути на іконку функції в адресному рядку, а потім натиснути або перетягнути в спеціальну область те, що ви хочете знайти. Також можна просто клацнути по об'єкту правою кнопкою миші.
Результати, які з'являться на бічній панелі браузера, можна буде відфільтрувати за кольором, брендом та іншими параметрами. Є навіть можливість ставити штучному інтелекту питання про те, що він знайшов, щоб поринути у тему.
Ще одна нова функція дозволяє порівнювати товари з різних вкладок, не перемикаючись між ними. Наприклад, якщо у декількох вкладках відкрито сторінки з різними моделями бездротових навушників, Chrome зможе згенерувати з ними порівняльну таблицю. У ній можна буде знайти необхідну інформацію про всі моделі — характеристики, функції, оцінки та ціни.
Третя нова можливість це швидкий пошук сайтів з історії браузера. Достатньо зайти у відповідний розділ Chrome і в спеціальному полі ввести запит, наприклад, «магазин дитячих іграшок, який я переглядав два тижні тому». І програма покаже всі релевантні сторінки вашої історії. Google зазначає, що функція ніколи не покаже дані з режиму Інкогніто, а ще її завжди можна буде відключити.
Функція пошуку через Google Lens з'явиться у браузері найближчими днями. Порівняння товарів та пошук з історії стануть доступними протягом кількох тижнів — поки що, щоправда, лише у США.