Міністерство промисловості та торгівлі розпочало пошук потенційних розробників російської ігрової приставки. Про це пише РБК із посиланням на повідомлення прес-служби відомства.
Вперше про плани на розробку такого пристрою заговорили ще у лютому. А у березні опрацювати цю тему доручив президент РФ. До 15 червня уряд мав «розглянути питання про організацію виробництва стаціонарних та портативних ігрових приставок та ігрових консолей, а також про створення операційної системи та хмарної системи доставки ігор та програм користувачам». Ймовірно, лід рушив, і тепер основне завдання знайти виконавців.
У Мінпромторгу зазначили, що створення вітчизняної ігрової приставки може бути організовано спільно із зацікавленими відомствами та бізнесом, а процес розробки самого пристрою потрібно синхронізувати з розробкою чи адаптацією ігор під нього.
Учасники ринку, як і раніше, скептично дивляться на цю ідею, оскільки в ній немає ні економічної, ні технологічної доцільності. Керівник напряму роздрібних проектів IT-холдингу Fplus Антон Фомін у розмові з РБК зазначив, що в Росії зараз «ні в кого немає експертизи, яка б дозволила виробляти власну консоль рівня PlayStation або Xbox».
Інший співрозмовник РБК, знайомий із моделлю монетизації світових консолей PlayStation та Nintendo, пояснив економічні проблеми потенційної розробки російської приставки. За його словами, щоб консоль привернула увагу споживача, вона повинна хоча б на старті містити щонайменше 150 адаптованих ігор різних форматів та жанрів, включаючи близько десяти ААА-найменувань рівня «Відьмака», Elden Ring та Baldur's Gate III. А середня ціна на таку консоль, щоб окупити витрати на виробництво при продажу хоча б 20 млн. штук, повинна становити близько 50-60 тисяч рублів. PlayStation 5 та Nintendo Switch сьогодні коштують дешевше.
Як альтернативне рішення експерти пропонують розглянути розробку портативної консолі за аналогією зі SteamDeck або ігрових стиків для Smart TV. Їхня розробка займе набагато менше часу.