З кінця липня росіяни все менше часу проводять на YouTube, повідомили у дослідницькій компанії Mediascope. Минулого місяця якраз почалося уповільнення відеохостингу.
Так, якщо до цього ним користувалися в середньому 50-52 хвилини на день, то з 29 липня цей показник почав падати щотижня: до 49, 43, 39 та 38 хвилин. Тобто за неповний місяць час скоротився на 12-14 хвилин. Середньодобове охоплення платформи за цей проміжок часу знизилося з 46 до 41%.
Сайт втрачає популярність серед постійних користувачів. З початку травня до кінця липня ця категорія глядачів у середньому проводила на ньому 111 хвилин на день, а тепер лише 91-92 хвилини.
Нагадаємо, YouTube не заблокований, але його цілеспрямовано уповільнюють через «деградацію» та «проблеми у зберіганні даних у російських дата-центрах, які Google перестала обслуговувати». У зв'язку з цим користувачі стикаються з труднощами під час його використання у Росії. При цьому він досі залишається найпопулярнішим майданчиком у країні для перегляду відео. Якщо ви ще не наважилися перейти на інші послуги, але подумуєте це зробити, то у нас є огляд доступних аналогів.
Раніше повідомлялося, що провайдери почали самі оминати уповільнення, щоб дати своїм клієнтам можливість нормально користуватися платформою. Як виявилось, законом це не заборонено. І їх можна зрозуміти, бо люди масово відмовляються від послуг через ці проблеми.