Дослідники з IDC проаналізували ринок планшетів у другому кварталі 2024 року та повідомили про приріст продажів на цілих 22,1% порівняно з тим же періодом минулого року. Якщо у 2023 році було відвантажено 28,2 мільйонів пристроїв, то цього року їх стало вже 34,4 мільйона.
Найкращі результати у плані зростання показала Xiaomi: цього року вона продала на 94,7% більше планшетів, ніж торік. У кількісному плані це близько двох мільйонів пристроїв у 2024 році проти одного мільйона у 2023 році.
У Huawei показники теж непогані: вона продала цього року 2,3 мільйона планшетів, що на 40,3% більше, ніж за аналогічний період за минулий рік. Найбільший внесок у це вніс Huawei MatePad 11.5S.
У трійки провідних виробників приріст продажів становив від 15 до 18%. Apple продала 12,3 мільйона планшетів, Samsung – 6,9 мільйона, а Lenovo – 2,5 мільйона.
Якщо брати п'ять провідних брендів, то ринкові частки сильно виділяються тільки у Apple і Samsung – на їх пристрої припадає 35,8 та 20,1% відповідно. У Lenovo, Huawei та Xiaomi частка ринку варіюється в межах 5,8-7,3%.