Перші власники бездротових навушників Samsung Galaxy Buds 3 Pro зіткнулися з низькою якістю дорогої новинки. У неї легко рвуться амбушури, відбувається різке падіння гучності, чути клацання та свист у режимі шумозаглушення, а також спостерігається нерівномірний прокрас. І це лише частина багів, на які скаржаться розчаровані покупці.
У деяких країнах аксесуар почав надходити користувачам 18 липня. Старт відкритих продажів заплановано на 24 липня, але компанія вже перенесла його на 28 серпня. Зважаючи на все, проблема масова і серйозна.
Портал Android Authority звернувся за коментарем до південнокорейського гіганта і отримав таку відповідь:
Були повідомлення [о браке] в обмеженій кількості пристроїв Galaxy Buds 3 Pro раннього виробництва. Ми ставимося до цього питання дуже серйозно та прагнемо відповідати найвищим стандартам якості нашої продукції. Тому ми тимчасово призупинили постачання і відкликали навушники, що вже відбули, для додаткового проведення оцінки їх якості.
Компанія без питань змінює навушники за гарантією, але нові екземпляри виявляються з аналогічними проблемами, пишуть на Reddit. Один із користувачів, який назвався «працівником Samsung», стверджує, що з несправностями зіткнулися 80% покупців.