На перший погляд, PowerBank — це просто зручний акумулятор, який заряджає телефон або ноутбук на дорозі. Але з точки зору авіаційної безпеки, вона належить до категорії потенційно небезпечних товарів. Це тому, що всередині є літій-іонні батареї-самі, які за певних умов можуть перегріватися, запалити і навіть вибухнути.
Чому Пауербанк може загорітися?
Є три основні причини:
- Заводський шлюб — На жаль, це не так рідко, як ми хотіли б. Деякі недобросовісні виробники заощаджують на захисті акумулятора, зарядних контролерів та корпусу. Це може призвести до короткого замикання і пожежі навіть без зовнішнього впливу.
- Механічне пошкодження — Powerbank може впасти, отримати сильний удар або подрібнити в багажі. Навіть невелика деформація корпусу іноді призводить до внутрішнього короткого замикання.
- Перегрівати — Якщо пристрій знаходиться у закритому просторі (наприклад, глибоко в валізу), він може перегрітися під час роботи або під впливом температури навколишнього середовища.
Пожежа в багажному відділенні дуже небезпечна. Якщо це станеться в кабіні, пасажири або стюардеси негайно помітять дим або полум'я. Сигналізація спрацює, і екіпаж швидко впорається з ситуацією, використовуючи руку.
У багажному відділенні все набагато складніше. Немає людей, які могли б знайти проблему вчасно. Вогонь може поширитися на сусідні речі до того, як працює система вогневої гасіння. А стаціонарні системи авіалайнера призначені для уповільнення пожежі, а не для його повного гасіння. Крім того, якщо пожежа занадто сильна, наслідки можуть бути катастрофічними.
Авіакомпанії керуються принципом: краще бачити джерело небезпеки, ніж транспортувати його сліпо. Якщо ви берете з собою Пауербанк до салону, ви самі дотримуєтесь його, ви можете вчасно помітити перегрів чи дим. Це зменшує ризики до мінімуму.
Ось чому всі міжнародні авіаперевізники строго забороняють приймати енергетичний банк у багажі — навіть якщо він вимкнений або упакований у захисну пінопласт. Це не формальність, а обережність, перевірена досвідом багатьох інцидентів у всьому світі.
PowerBank-це літій-іонний акумулятор, що означає, що він транспортується за спеціальними правилами. Але не всі моделі заборонені: більшість гаджетів можна доставити в салон літака. Головне — знати та спостерігати за кількома важливими обмеженнями.
Вирішені параметри:
- Інтенсивність енергії до 100 Вт · год. Це найпоширеніший клас електростанцій. Такі пристрої можна вільно приймати вручну, не повідомляючи про авіакомпанію. Зазвичай цього достатньо для декількох зарядів смартфона або одного або двох циклів зарядки.
- Від 100 до 160 Вт · год — Тільки з дозволу. Більш місткі пристрої можна взяти лише за письмовою згодою авіакомпанії. Перед поїздкою рекомендується зателефонувати до служби підтримки перевізників та уточнити умови транспортування таких пристроїв.
- Вміст літію — не більше 2 г. Параметр застосовується до внутрішнього складу акумулятора. Більшість сучасних літій-іонних акумуляторів відповідають цій вимозі, особливо якщо їх інтенсивність енергії не перевищує 160 Вт.
Пристрої з акумуляторами потужністю понад 160 Вт заборонені для перевезення в будь -якій формі — як у багажі, так і в ручному багажі.
Де шукати параметри на Powerbank
Виробники зобов'язані вказати ключові характеристики корпусу або упаковки:
- WH (WT · H) — інтенсивність енергії;
- Контейнер Mah-A в Milliamps-Hours (це не те саме, що він, але він також може стати в нагоді);
- Лі-іон або ліпо-тип акумулятора;
- Вага літію (вміст літію) — зазвичай позначається в грамах.
Не запечатайте, не мийте і не пошкоджуйте написи! Якщо інформація про електроенергію буде відсутня або погано прочитана, співробітники служби безпеки можуть усунути Powerbank прямо перед посадкою.
Співробітники аеропорту діють відповідно до конкретного алгоритму. Все відбувається наступним чином.
1. Сканер виявляє підозрілий предмет.
Багаж з конвеєрної стрічки потрапляє в зону огляду. Він проходить через сканер X -променів, а спеціальні програми аналізують зображення. Зовнішній акумулятор або батаречний банк часто виглядає на малюнку як прямокутну або циліндричну структуру з характерною внутрішньою структурою — система може негайно розпізнати їх як потенційно небезпечне навантаження.
2. Валіза надсилається для ручної перевірки.
Якщо автоматичне управління викликає підозри, мішок видаляється з потоку і відправляється в окрему кімнату для ручного огляду. Співробітники авіаційної безпеки ретельно вивчать вміст і, швидше за все, знайдуть PowerBank.
3. Вас запрошують вирішити ситуацію.
Авіакомпанія або служба безпеки пов'язані з пасажиром — вас можна знайти за допомогою даних про реєстрацію, інформацію про тег багажу або навіть через систему дзвінків у терміналі. Вас попросять підійти до інспекційної кімнати, щоб відкрити валізу.
4. Якщо ви не прийдете вчасно, вони відкриються без вас.
Якщо до від'їзду залишиться менше 40 хвилин, і вас там немає, валіза буде відкрита без участі власника. Це робиться для дотримання графіку польотів та забезпечення безпеки. Після цього зовнішня акумулятор буде вилучена.
5. Пауербанк тимчасово конфіскується.
Пристрій залишатиметься на сховищі в аеропорту — зазвичай безкоштовно, але протягом обмеженого періоду. Офіційний документ буде введений у вашу валізу — акт нападу. Він підтверджує, що PowerBank був вилучений, і його можна взяти після прибуття.
6. Як повернути PowerBank.
Після повернення (або під час польоту назад) ви представляєте акт про захоплення багажу в точці зберігання або в офісі авіакомпанії. Якщо пристрій все ще є і не закінчується терміном зберігання, вони повернуть його вам.
Безпека польоту залежить не лише від екіпажу, але і від кожного пасажира. Перед поїздкою перевірте параметри вашого банку живлення, переконайтеся, що він дозволений для перевезення, і покладіть його в рюкзак або сумку, а не в валізу.
Прочитайте також: