Бетесда пояснила, чому старійшина прокрутки IV: Oblivion Remastered - це ремастер, а не рімейк
Технології

Бетесда пояснила, чому старійшина прокрутки IV: Oblivion Remastered — це ремастер, а не рімейк

Випуск ремастеру легендарної рольової гри The Elder Scrolls IV: Oblivion відбулося 22 квітня 2025 року, майже через 20 років після первісного випуску (Oversivion було випущено в 2006 році). Як виявилося, вони працювали над проектом з 2021 року. Гра отримала абсолютно нову графіку на основі Unreal Engine 5. Чому її називали ремастером, а не рімейком? Бетесда була пояснена.

Згідно з ними, старійшина прокрутки IV: Oblivion Remastered — це точно ремастер. Автори не хотіли знову створювати забуття. Їх метою було лише модернізувати класичний RPG, використовуючи нові технології. Так, щось потрібно було змінити (наприклад, насосна система змінилася, оновлений ряд механіка), але сама суть забуття збереглася. Гра залишилася так, як її пам’ятали в 2006 році, але стала красивішою.

Що ще?

Джерело: Бетесда

Схожі повідомлення

Залишити коментар

* Використовуючи цю форму, ви погоджуєтеся на зберігання та обробку ваших даних на цьому веб-сайті.