Відомий аналітик Мін-Чі Куо розповівЩо попит на лінійку iPhone 16 виявився нижчим, ніж очікувала Apple. Він зробив такий висновок, вивчивши інформацію про ланцюжок поставок та терміни доставки пристроїв, опубліковану на сайті компанії.
За перші вихідні було продано близько 37 мільйонів смартфонів із нової серії iPhone, що складається з чотирьох пристроїв. Порівняно з лінійкою iPhone 15, випущеною минулого року, цей показник упав на 13%.
В основному в падінні продажів винні iPhone 16 Pro і 16 Pro Max: їх продажі знизилися на 27% в порівнянні з аналогічними моделями минулого року. Базова 16-та модель та iPhone 16 Plus у плані затребуваності випередили своїх попередників, але цього не вистачило, щоб компенсувати зниження інтересу до Pro-версій.
За словами Куо, однією з причин зниження попиту є те, що на старті iPhone 16 Pro і 16 Pro Max не підтримуватимуть ІІ-функції Apple Intelligence — частина їх стане доступною лише в жовтні, коли вийде iOS 18.1. До того ж, спочатку вони працюватимуть лише у США.