Ми помітили, що настільна гра «Підземелля та Драконів» почала набирати популярності: люди частіше обговорюють це з друзями, а часті пошукові запити «настільна гра в DND, що це» є прямим підтвердженням цього. Якщо ви чули про цей стіл і хочете зрозуміти правила, то ми спробуємо надати вам всю необхідну інформацію, щоб, перебуваючи в компанії гравців, вам було легше комфортно і долучитися до процесу. Підемо.
Загалом, підземелля та дракони вперше помітили на ігрових столах у 1974 році. Вона зібрала навколо себе тисячі шанувальників, бо тоді не було комп'ютерних ігор. І, до речі, науково -дослідні роботи мали величезний вплив на такі жанри, як RPG та стратегії кроків -кроку. Можна сказати, що основні принципи насосів героя та бойової системи були взяті звідси. Гері Гейгекс та Дейв Арнесон, зігравши стратегії старих військових робочих столів, зрозуміли, що гравець не може керувати цілими арміями, де кожен з одиниць нічого не означає, а конкретні персонажі, накачування своїх навичок та обладнання. Перша створена ланцюгова пошта, а другий — Блекмур. Обидва дизайнери ігор були вражені роботою один одного, що вони вирішили працювати разом. Тож він народився підземеллями та драконами. Кожен гравець контролює свого персонажа, вигадує йому біографію, характер та мотивацію. Крім того, кожен вибирає набір навичок, з якими герой здатний перемогти у скорочень.
D&D зазнала багатьох видань, але сьогодні найуспішнішим є «п'ятий» («5e»). Вона більш лояльна до початківців, і всім подобається: обидва шанувальники сценарію, і шанувальники битв. То що це виходить: «DND» існує більше 50 років? Так. Серед закоханих настільних ігор вважається легендарною класикою. І сьогодні з’являється новий світанок цього захоплюючого столу.
Ну, скажімо, у широких колах ви не почуєте про «підземелля та дракони» занадто часто. Його популярність можна вважати виключно в рамках закоханих. І тому науково -дослідні роботи вважаються однією з найпопулярніших стратегій сьогодні:
- Фантазій. Цей напрямок завжди був популярним: що у фільмах, що в книгах, в іграх. Роботи Толкіна не раз переносяться на екран — і це магія фантазії. Легко винайти нову історію, коли політ фантазії не обмежений. Інша справа в канонічних військових стратегіях, де немає магії та драконів, а лише поля з пагорбами та деревами з боків.
- Ігровий процес успішно поєднується з Соціальна взаємодія (протягом однієї ігрової сесії). Ведучий вигадує історію і може навмисно грати разом з деякими героями, і, навпаки, поставити інших у складні ситуації. Особливо цікаво, коли події на ігровому столі впливають на взаємодію між господарем та гравцем — це завжди породжує нові цікаві ситуації під час гри та насильницькі дружні суперечки.
- Унікальний досвід. Шанувальники комп'ютерного RPG, які ніколи не грали в «DD», залишаються під потужним враженням. Вони не мали такого ігрового досвіду. Це одне, коли це відбувається на моніторі, інша на столі, де все навколо просто винайдено.
Найважливіший принцип корпусу науково -дослідної роботи — це те, що не є ні переможців, ні програшів. Це окрема захоплююча історія, яку вижили гравці. Зрештою, сама суть полягає в тому, щоб насолоджуватися процесом, а не результатом. Золоте правило «DND». Але сьогодні багато ігор, особливо комп'ютер, нехтують цим простим, але важливим принципом. Саме процес гри в Dungeons & Dragons приносить багато задоволення.
Ваша компанія повинна мати людину з багатою уявою — саме він візьме на себе роль підземелля -господаря («Майстер підземелля»). Або скорочено, DM, але в російському середовищі найчастіше використовується «майстер». Він не просто ведучий, ні, DM також бере участь у грі: він веде опонентів, грає для персонажів, що не є іграми (NPC) і т. Д. Але найважливіше -це те, що DM розповідає історію на ходу: він придумує причину, чому персонажі зібралися разом, які труднощі стикаються з ними, вибираючи карти з місцями, які не описують область тощо, якщо ви думаєте, що знайдено, коли це знайдеться в компанії DM. Ця роль користується попитом, а дефіцит оповідачів не існує: Більшість науково -дослідних родовищ, які одужали і любили стати DM. Він також виступає арбітром і вирішує суперечливі ситуації, як хоче. Загалом, DM створює всі ситуації, що виникають на ігровому полі. А результат подій визначається кидками кубів — класичною історією для більшості настільних ігор.
Усі інші обирають для себе персонажа, придумайте біографію та історію. Вони розповідають, чому він тут і як він ставиться до інших членів групи. Ви можете придумати все, що завгодно, а решта неодмінно зіграє разом з вами. Наприклад, ви сказали, що ваш персонаж злий і нікому не довіряє. Але під час гри ви все більше будете взаємодіяти зі своїми товаришами, і ваш герой повільно бере річ — це дуже захоплююче. Найголовніше — це бажання фантазувати та грати разом. Люди, які не зацікавлені, лише зіпсують процес і сіяти розбрат. До речі, такі викладені на підготовчій стадії гри.
На початковому етапі кожен визначається персонажем, а DM — з місцем для початку подій. Не варто придумати все з нуля, оскільки є так звані «трансфіни» (попередньо погранені варіанти). Це такі герої, характеристики та історія яких уже винайдено. Цей варіант підходить для тих, хто не хоче турбуватися зі створенням свого характеру. Решта слідують за цим алгоритмом:
- Виберіть гонку. Загалом їх близько сотень, але ми відзначимо найпопулярніші: ельфи, люди, двір, напівзру, тифлінг, Нага та сатири. Але ви можете вибрати будь -який — повний список може виглядати тут. Гонка забезпечує основні характеристики героя. Наприклад, гноми затоплюються у вузькі проходи тощо. Немає кращої гонки, оскільки кожен з них має свої унікальні риси.
- Вибір походження. Ви можете придумати свою власну або вибрати з існуючих: «Відроджені», «Дампір» та «Порхершні». Це для тих, хто не вирішив на гонці. Походження повністю замінює його.
- Виберіть клас. Існують обидва знайомі чарівники, воїни, друїди, священики, ченці, паладіни та незвичні, як шахрай, варвар, рейнджер і бард. Останнє, найчастіше, виходить з битви без бійки — силою слова та харизми йому вдається уникнути битв. У той час як варвар, без секунди думки, летить у натовп з величезною сокирою на готовому. Повний список занять можна знайти тут.
- Виберіть функції. Це набір функцій, які не впливають на результати боїв. Риси персонажів дозволять вам звикнути до ролі та відповідно взаємодіяти з іншими героями. Їх багато — подивіться тут.
- Розподілити характеристики. Їх є лише 6: сила, статура, інтелект, спритність, мудрість та харизма. Тут ніхто не дозволить вам поставити 30 (максимальне значення) скрізь і піти в бій, будучи всесвітнім термінатором. Існує 2 правила того, як розподіляються характеристики. По -перше: у вас такий набір: 8, 10, 12, 13, 14 та 15 — скільки і де ви вирішите. Найбільш вигідно включити максимальну кількість до характеристики заголовка (Майстер — це інтелект і мудрість, воїн — це сила та статура тощо). Яке використання варвара з харизмою чи рейнджер з потужним статурою? Друге правило розповсюдження є цікавішим і побудовано на удачі: ви кидаєте 4 кубики 6 разів і додаєте 3 найбільших чисел. Наприклад, у вас було 3, 1, 5 і 6 — ви додаєте 5, 6 і 3, ви отримуєте 14. Запишіть. І так 5 разів. А потім розподіліть ці значення, де завгодно.
- Виберіть світогляд. Яка гра «підземелля та драконів», якщо ваш персонаж весь час мовчить і нейтрально поводиться в будь -якій ігровій ситуації? Нам потрібно це виправити. І світогляд нам допоможе. Саме так поводитимуться герої, що впливатимуть на їхні здібності та сили на полі бою. Взагалі різноманітність світоглядів побудована на двох принципах: добро проти зла та закону проти хаосу. Змішування цих основних уявлень -це наступний набір світогляду: закон, що застосовується, закон, що застосовується, нейтральний, законний, нейтральний, нейтральний, справді нейтральний, нейтральний злий, хаотичний, хаотичний нейтральний і хаотичний зло. Взагалі, ці функції покладені в гонку, але якщо ви створили свій персонаж виключно самостійно, ви можете вибрати світогляд зі списку.
- Придумайте ім'я та біографію. Тут вас ніхто не розбиває — складіть те, що ви хочете.
- Принесіть все це до аркуша символів. Тип зброї, тип заклинань, навичок тощо також записується.
По -перше, ми визначимо, що вам потрібно:
- Довідник гравця (інструкція для гравців) та керівництво магістра Duneegeon.
- Листи персонажів — кожен гравець наповнює його самостійно.
- Кубики. Звичайний і багатогранний.
- Місцезнаходження та невеликі мініатюри.
- Жетони (необов’язково).
- Уява — це найважливіше, що жоден сеанс у підземеллях та драконах не завершено без.
До речі, у вас може не бути реквізитів, але все одно можна буде грати, оскільки в Інтернеті є віртуальні дошки. Як і Roll20 та Foundry Vtt. Але принаймні одна людина, яка знає правила та загальний принцип гри, повинна бути присутнім. На жаль, на жаль, без цього не вдасться грати.
Весь геймплей розділений на сцени, що формують сеанси загалом. Зібрані сеанси називаються кампанією. Сцени складаються з розмов (роль -гра), битв або досліджень:
- Розмовні або рольові сцени. Гравці взаємодіють між собою або з NPC. Вони обговорюють стратегію, сварку, поставили, торгувати тощо. Приклад: один гравець каже іншому, кажуть, давайте спробуємо зловити цю індичку, яка ходить по селу. Смажте його на колу і їжте. Майстер втручається і каже: «Обидва відмовляються від навички» спритності «, і складність — 17.» Гравці кидають кубики, і ситуація вирішується.
- Дослідницька сцена. Гравці постійно відкривають щось нове у кожному підземеллі, і господар обов'язково описує це і взаємодіє з ними. Наприклад, гравець заявляє, що відкрив давню книгу і намагається прочитати текст, написаний у ньому. Майстер перемагає цю ситуацію: «Майстер повільно підбирає фоліо, видавши з нього століття пилу і обережно відкриває книгу у випадковому місці». Потім він каже, кажуть вони, киньте кубик, щоб перевірити навички «мудрості».
- Сцена битви. Починається режим кроку -кроку: і гравці, і вороги йдуть по черзі. Хто перший — вирішує «Ініціативу». Кожен скидає 20-річний куб і додає модифікатор із значення спритності. Хто має більше — це перший. Ви можете рухатися (до 30 кілограмів), атакувати, застосувати заклинання або допомогти союзнику. Далі, якщо вони є, ви можете зробити додаткові дії, а також залишити реакцію, як «атака під час від'їзду» (ворожий підрозділ отримає шкоду, якщо він спробує переїхати). Наприклад, гравець каже: «Я біжу до гній і нападаю на меч». Він кидає куб, і якщо індикатор більший або дорівнює класу броні суперника, то хіт записується. Щоб обчислити пошкодження, ще один кидок куба. Після кожної битви всі гравці нараховуються досвідом. Рівні пророк, ви можете збільшити необхідні характеристики.
Що б ви не робили, ви повинні кинути кубики, щоб визначити, чи закінчилося це успішно чи ні для вас. Припустимо, ви вирішили піднятися на дах будинку, коли ви побачили там скриню. Майстер дивиться на вашого героя і визначає складність цієї дії. Припустимо, він встановив цінність 15. Якщо ви кинули його на суму 15 і більше, ви отримаєте те, що задумали. І так весь час. Ви кидаєте 20-сторону куба всю гру. Все це називається «перевірка майстерності». Більше того, залежно від класу, раси та характеристик, ви додасте модифікатор до отриманого числа після кидання куба (або забере його — є такі ситуації).
Окрім битв, ви також будете ходити по містах, де ви можете торгувати та приймати завдання від місцевих бізнесменів. Щоб пережити дику природу, в якій ви обов'язково полюєте та побудуєте табір. Але найголовніше — пригоди на підземеллях. Саме в них відбудеться найцікавіше.
Навряд чи нам вдалося встановити всі очки над «і», але яка роль -гра «DND» -це загальні ідеї щодо описаного геймплея. Найголовніше — спробувати. Знайдіть компанію, де принаймні одна людина добре розбирається в правилах. Він зможе сказати вам за один вечір і покаже, як грати в підземелля та дракони. Повірте, це не складно, але дуже захоплююче!
Що ще читати?