Більшість сучасних проектів виживання в пост -апокаліптичному світі роблять ставку на дії та динаміку, на вибухонебезпечний геймплей та постійний страх втратити накопичені ресурси. Ось чому було важко знайти ігри, подібні до метро 2033, де розробники вміло змусили нас задуматися про участь людини в цьому світі та зберегти людські якості в таких складних обставинах. Ми намагалися знайти ігри, максимально близькі в серії «Дух метро 2033». Деякі з них, звичайно, серйозно відрізняються як графічно, так і геймплеєм, але все ж є щось на вибір.
- Дата виходу: 7 березня 2012 року.
- Жанр: Дія, пригоди, жахи, виживання.
- Платформи: ПК, PlayStation 3, Xbox 360.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 6,9 з 10, користувачі — 6,4 з 10.
Ми погоджуємось, що я живий вийшов занадто довго. Так, це так. Але в пошуках ігор, подібних до метро 2033, вам доведеться копати глибше, щоб знайти щось вартісне. І проект «Я живий» заслуговує на вашу увагу. Пост -Покаліпсис та похмура атмосфера безнадії — людство знаходиться на скелі його існування. Шкода, що гра занадто коротка. Найцікавіше тут є механіка взаємодії з будь -яким MET. Ви, звичайно, можете зняти незнайомця, але набагато простіше досягти своїх загроз чи людської мови. Ресурси тут варті ваги золота. Будь то картриджі або їжа. Ви регулярно повинні зробити моральний вибір: залишити незнайомця померти або допомогти йому. Хто любить занурюватися в атмосферу, а не бігати від натовпу зомбі, тоді я живий — це хороший вибір.
- Дата виходу: 16 листопада 2004 року.
- Жанр: Дія, пригоди, жах, стрілець, головоломка.
- Платформи: ПК, PlayStation 3, Xbox 360, Android.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 9.6 з 10, користувачі — 9.1 з 10.
Незрозуміло, як клапан вдалося створити такий безсмертний продукт. Це графічно, сьогодні це виглядає більш -менш нормально. Враховуючи той факт, що гру старше 20 років. Половина життя 2 схожа на метро 2033 з його похмурою атмосферою світу, в якій все давно втомилося: люди навчилися жити під гнобленням уряду, і їхні природні аномалії вже не надто бояться. Експеримент, який вийшов далеко за межі лабораторій. Сюжет швидко розвивається, і взагалі немає втомних сцен, що збільшують вартість. Вихідний двигун все ще корисний для його фізики об'єктів. Геймплей був побудований надзвичайно успішно: динамічні перестрілки замінюються неквапливим рішенням цікавих головоломок. Вороги, що перебувають під контролем AI, поводяться надзвичайно реально в перестрілках. Що ще можна похвалити-це прекрасні місця, половина життя 2-це прекрасно у всьому, починаючи з візуального і закінчується звуковим супроводом.
- Дата виходу: 27 січня 2023 року (рімейк).
- Жанр: Дія, пригоди, жах, стрілець, головоломка.
- Платформи: ПК, PlayStation 5, Xbox Series.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 8,9 з 10, користувачі — 8,4 з 10.
Коли вийшли перші тизери рімейку легендарного мертвого простору, всі негайно зрозуміли, що якісний продукт готується, повністю оброблений. І так це сталося. Рімейк мертвого простору виявився занадто хорошим. Все, що мені сподобалось у першій частині, перейшло до оновленого проекту. Навколишнє середовище та текстури повністю перероблені, звук накачує (3D -аудіо) та весь візуальний: тіні, світло, модель тощо, а безликий і хворий головний герой Ісаак тепер має власний характер і голос, які додатково занурюють нас в історію USG «Ісімур». Сам корабель зараз безшовно — вам не потрібно завантажувати при переході з однієї частини до іншої. Некромоморфні мутанти пошкоджені більш реалістичними, тому битви з ними приносять багато задоволення (крім паніки). Чому ми вважаємо, що мертвий простір слід віднести до ігор ПК, подібних до метро 2033? В одному випадку — похмурі тунелі московського метро, в іншому — темні відсіки міжгалактичної посудини. У метро 2033 р. Мутанти полюють на нас, а в мертвому просторі — витончені космічні монстри. Але найважливіша схожість — у тонкощах розповіді. Деталі світу розповідають нам про минуле, про життя людей, які були перед нами, але не могли впоратися. Ми шукаємо нотатки, старі фотографії безтурботного життя на Землі — все це викликає універсальний смуток. Ось чому мені це подобається.
- Дата виходу: 28 липня 2021 року.
- Жанр: Дія, пригоди, жах, стрілець, RPG, Інді.
- Платформи: ПК, PlayStation 4/5, серія Xbox, Nintendo Switch.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 7,5 з 10, користувачі — 7,7 з 10.
Перш за все, це прекрасно. Польські геймери знають свою роботу. Звичайно, ми можемо згадати слабкі, а в місцях смішні коридори з Польщі з початку нуля. Але коли мова йде про серію «Witcher» та Cyberpunk 2077, то все стає зрозумілим. Chornobylite — це прекрасна, з графічної точки зору, гра про аварію на ядерній електростанції Чорнобиль. І акцент тут зроблений не на сюжеті, а на вивченні різних куточків зони відчуження, які виглядають просто чудово. Хоча історія проста, іноді доводиться зробити складний моральний вибір, що, безумовно, вплине на закінчення. Головний герой — це не озброєний солдат чи спалений найманець, як у сталкера, а вчений. Я потрапив сюди, щоб знайти дружину. Компонент жахів не насичений жахливими негідниками та раптовими атаками монстрів, але складається з деталей: Бачення виникають, чують голоси, трапляються дивні події. Чому Чорнобиліт виглядає як «метро 2033»? Ну, по-перше, дії розгортаються в пострадянському просторі. Здається, що цього вже достатньо, але загальна павутина того, що відбувається, нагадує серію метро та в інших деталях. Обмежені ресурси, напади на PSI, порушення природи, психічні діалоги тощо. Чорнобиліт не застосовується до назви шедевра, але це, безумовно, варто його грати.
- Дата виходу: 1 серпня 2017 року.
- Жанр: Симулятор, виживання, дії, інді, відкритий світ, пригоди.
- Платформи: ПК, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 7,7 з 10, користувачі — 6,8 з 10.
Трохи відхід від розповідних проектів і заглиблюється в «вижили». Якщо у вас є серія метро, мені сподобався аспект виживання та збереження ресурсів, то довга темрява зможе передати ту саму атмосферу. Також багато хто пише, що Вихід метрополітену сподобалася можливість вийти за межі метро та досліджувати світ. До речі! У TLD ви будете блукати навколо занедбаних місць у пошуках цінних ресурсів та їжі. Єдиний виняток — відсутність монстрів: ми розкриємо дику природу у всій її славі, без участі містики та іншої вигадки. Ви відчуєте всі труднощі, які переживає людина, кинуті на самоті в суворій канадській місцевості. Хоча ми засновували, що нібито немає розповіді, але скромний сюжет все ще присутній. Але він не позбавлений приємних моментів: режим Wintermute розповість нам про пошук сенсу життя у виживанні.
- Дата виходу: 21 лютого 2023 року.
- Жанр: Дія, пригоди, стрілець, RPG, головоломка.
- Платформи: ПК, PlayStation 4/5, Xbox One/Series.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 7,0 з 10, користувачі — 6,8 з 10.
Що може статися, якщо науковий експеримент вийде з -під контролю? Атомне серце розповість нам про це. СРСР сьогодні не приймається як висока влада, але тут це сталося. Навіть «Арлкіно» для швидкого шматочка звучить свіжо і як ніби вчора було записано. Радянські -зроблені роботи вибухнули і готові організувати справжній хаос. Граючи в атомному серці, я пригадую і напіввиведення, біошок, і нечесний. Розробники взяли все найкраще з видатних проектів і ввели у себе. Це вийшло дуже добре: битва з ворогами виглядає як вибухонебезпечне комбо від нападів близької та віддаленої битви. Є мороз і телекінез — як вам подобається. Але найбільше людей пам’ятали футуристичні погляди Радянського Союзу, змішані з химерними технологіями, які ми ніколи не бачили. Так, багато хто з нас воювали з фентезі та казковими начальниками в солійці, але для начальника Наташа чи Беляш-це ще не відбулося. Ми пояснили атомне серце іграм, подібним до «метро 2033», оскільки обидві дії розгортаються у далекому майбутньому просторі. В умовах, коли людина поразкла природа і вчиться вижити по -новому.
- Дата виходу: 28 липня 2017 року (бета).
- Жанр: Симулятор, виживання, стрілець, Інтернет.
- Платформи: ПК.
- Оцінка метакрит: -.
Час продовжується, і втеча з Таркова ще не звільнилася. Гравці все ще беруть участь у бета -тесті. Наприкінці 2025 року очікується повний вихід, але давайте подивимось, чи відбудеться це. Втеча з Таркова — це хардкор -тактичний стрілець з елементами виживання, які заслужили визнання через глибоку механіку та реалізм. Складний, напружений та тривожний геймплей, де будь -яка перестрілка може призвести до втрати всіх ресурсів та обладнання. Атмосфера в Таркова похмура-місто збирається руйнуватися під пригніченням анархії та навколишнього середовища. Занурення у ігровому світі відбувається через детальне вивчення місць, реалістичну зброю та увагу до дрібниць. Тут ви не героїчні, але, навпаки, намагайтеся привернути якомога менше уваги. Взявши з собою обладнання для вищого класу, підготуйтеся до того, що Ваня з класу 6B вже чекає вас у стелс у кущах. Чому ми навіть порівнювали втечу з Таркова та метро 2033? Обидві ігри про виживання в жорстоких та безнадійних умовах. У метро, хоча з елементами наукової фантастики та мутантів, виживання, ретельне вивчення світу та боротьба також стає ключовим. Обидва проекти наповнені атмосферою постійної напруги та страху, де гравець не може просто йти вперед — вам потрібно думати, планувати, цінувати кожен картридж та ресурс.
- Дата виходу: 20 листопада 2024 року.
- Жанр: Дія, пригоди, стрілець, виживання.
- Платформи: ПК, PlayStation 5 (плани), серія Xbox.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 7,3 з 10, користувачі — 7,6 з 10.
Єдина серія, якомога ближча в Spirit Metro 2033, — це, звичайно, «сталкер». Ми вирішили додати останню частину, оскільки це графічно та в змісті зі вмістом багато разів попередні. Так, є що лаяти гру — кожен, хто так багато чекав на випуск цього довгоотермінового випуску, знайде, на що скаржитися, але розробники поступово вдосконалюють гру. У Сталкері 2: Серце Чорбілі є російською мовою, якщо ви переживали цей рахунок. Правда, лише текст — голосова дія, мабуть, не буде. Зона відчуження стала ще більшою і гнівною — будь -яка помилка призводить до смерті. Для одного уривку ви можете померти більше сто разів, і це нормально. Після кожної гри ви побачите прилавок власних невдач. Якщо порівняти Stalker 2 та останній вихід метро, то, звичайно, сталкер — це порядок більший. Так, NPC місцями дуже дурні, вони з’являються нізвідки, але це все ще дуже цікаво і красиво. Як виглядає «накачана» зона в повній славі, якщо у вас є верхній «праска». Це, безумовно, варто спробувати, якщо ви шанувальник метро 2033.
- Дата виходу: 6 квітня 2022 року.
- Жанр: RPG, пригоди, стратегія.
- Платформи: ПК, PlayStation 4, Xbox One, Android, Nintendo Switch.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 7,0 з 10, користувачі — 7,8 з 10.
Ближче до вершини нашої діаграми я хотів розмістити щось непотрібне і дуже цікаве. І є такий проект — Atom RPG. Мало хто про нього чув, і це оригінальний і захоплюючий продукт, близький за духом не тільки метро 2033, але і перші частини Fallout, серії Wasteland і навіть той самий сталкер. Незважаючи на слабку графіку та ізометричний погляд зверху, гра глибока та атмосферна. Atom RPG пропонує великий відкритий світ, наповнений небезпеками, інтригами та вижилими, і кожною з них із власною історією. Атмосфера проекту насичується тривогою, спустошенням та жорстокістю виживання, а сюжет побудований навколо пошуку сенсу та збереження людства у нещадному світі. Все так, як це має бути для ігор у встановленні поштового апокаліпсису. Погляньте на скріншоти, і ви зрозумієте, чому це схоже на «метро» — нам навіть нічого не доводить. Те, що мені подобається в Atom RPG,-це глибокий компонент RPG у дусі класичних випадків випадання. Якщо вам це подобається, то обов'язково спробуйте «Atom RPG».
- Дата виходу: 25 березня 2013 року.
- Жанр: Стрілець, дії, RPG, пригоди, жахи.
- Платформи: ПК, PlayStation 3, Xbox 360.
- Оцінка метакрит: Журналісти — 9,4 з 10, користувачі — 8,6 з 10.
Легендарна серія Bioshock, звичайно, стоїть окремо на вершині будь -яких діаграм. Не можна сказати, що він повністю і повністю нагадує франшизу Metro 2033. Але, як ми вже говорили вище, тільки сталкер максимально схожий на «метро». В іншому випадку ми шукаємо подібності не лише у візуальному, але і в дусі. Незважаючи на різні оточення, Bioshock Infinite схожий на метро 2033 глибоко філософську конотацію. Вони обидва не лише зйомки, а про ідеологію, силу, віру, долю та спробу зрозуміти, чи має людина свободи вибору. У метро це виражається через болісний світ метро, в боротьбі з Артем із собою та світом, де люди перетворюються на тварин. У Bioshock Infinite — завдяки великій та страхітливій ідеї паралельних реалій та неминучістю. В обох іграх ви не просто знімаєте, але повільно відкриваєте правду про світ і себе. Саме випадок, коли глибина історії набагато важливіша, ніж геймплей.
Ми намагалися зібрати ігри на ПК як «Metro 2033», змусивши нас подумати про своє місце в цьому світі. Чи все, що ми маємо зараз, залишатиметься дійсним, коли опинимось у руїнах людства? А може, ще важливіше, хто ми є і хто нас оточує? Це глибоке повідомлення насичене іграми нашого верху сьогодні.
Більш круті колекції з іграми — на нашому веб -сайті: