Зарядні пристрої для акумулятора автомобіля: 6 простих та надійних моделей
Техніка

Зарядні пристрої для акумулятора автомобіля: 6 простих та надійних моделей

Шість годин ранку, на вулиці початок лютого, сильний мороз та снігопад. Ви підходите з пультом до вікна, щоб завести двигун та прогріти автомобіль перед виходом із дому. Натискаєте кнопку дистанційного запуску, але у відповідь отримуєте нуль реакції. Швидше за все, сів акумулятор.

Щоб такого не сталося, потрібно своєчасно обслуговувати батарею авто. Для цього стане в нагоді навіть найпростіша, але надійна зарядка. Нижче добірка таких.

  • Робоча напруга: 12/24;
  • Максимальна ємність АКБ: 150 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 4/8 А;
  • Регулювання струму: автоматичне;
  • Які АКБ підтримує: свинцево-кислотні, AGM/GEL.

Недорогий, але надійний зарядний імпульсний пристрій 12/24В з функцією відновлення акумуляторів. Це не просто зарядка, а цілий комплекс «послуг» для батареї — вона і заряджає, і відновлює, причому робить це автоматично. Завдяки вбудованому мікропроцесору пристрій сам підбирає силу струму та тривалість циклу. Від користувача потрібно лише підключити батарею до контактів та вибрати її тип у налаштуваннях. За процесом можна спостерігати за допомогою бортового РК-екрана.

Функція відновлення дозволяє реанімувати АКБ з ознаками сульфатації пластин — тобто акумулятор, що сів у нуль, який не заряджається звичайним способом. Цією зарядкою можна заряджати як акумулятори легкових автомобілів, так і АКБ вантажного транспорту, мототехніки, водного транспорту та навіть садової техніки. У мережі дуже хвалять цю модель за функцію відновлення ємності. Кажуть, що зарядка чудово справляється з десульфатацією та очищенням пластин, що суттєво продовжує термін служби старих АКБ.

  • Робоча напруга: 6/12;
  • Максимальна ємність АКБ: 160 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 2/4 А;
  • Регулювання струму: автоматичне;
  • Які АКБ підтримує: свинцево-кислотні, AGM/GEL.

Сучасні зарядні пристрої досить компактні і можуть без проблем зберігатися навіть в одному ящику із зарядками для смартфонів. Особливо, якщо це моделі без функції відновлення акумуляторів — наприклад, як Hyundai HY 410. Ця мініатюрна ЗУ вагою всього 600 грам поміститься навіть у ящику авто. При цьому її розміри не впливають на якість роботи та набір корисних функцій. Хороший варіант для тих, хто віддає перевагу меншим параметрам і більше автоматики.

Тут є режим зимового заряджання для роботи в умовах низьких температур, а також функція запам'ятовування налаштувань. Це стане в нагоді, якщо серед процесу зарядки відключиться електроенергія. Після повторного запуску система почне заряджати акумулятор на останніх налаштуваннях. Зарядка йде плавно завдяки семиступінчастій системі та регулюється вбудованим мікропроцесором. Недолік цієї моделі без підтримки акумуляторів на 24 В. Але якщо ви не далекобійник, то це навряд чи стане причиною відмовитися від покупки пристрою.

  • Робоча напруга: 6/12;
  • Максимальна ємність АКБ: 120 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 3,8 А;
  • Регулювання струму: автоматичне;
  • Які АКБ підтримує: свинцево-кислотні, AGM/GEL.

Якісний зарядний пристрій від знаменитого німецького бренду. Це одна з найпопулярніших зарядок на ринку, яка заслужила хорошу репутацію серед покупців і здобула офіційну нагороду Red Dot за найкращий дизайн. Але вона гарна не лише зовні — це повноцінне ЗУ для автомобільних акумуляторів на 12 В, яке підтримує три режими роботи — зарядку, регенерацію та живлення.

За допомогою Bosch C3 можна заряджати АКБ, а також відновлювати після глибокого розряду, наприклад, якщо авто простояло всю ніч із габаритними вогнями. Також ця модель може виконувати функцію замінника батареї. Це зручно, коли необхідно зняти АКБ з авто та не зіпсувати різні блоки керування зі збереженими налаштуваннями. Тут є вбудоване джерело живлення, яке дозволяє запам'ятовувати параметри останньої зарядки, а також захист від переполюсування.

  • Робоча напруга: 12 В;
  • Максимальна ємність АКБ: 120 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 10 А;
  • Регулювання струму: автоматичне;
  • Які АКБ підтримує: лише свинцево-кислотні.

Якщо довіри до сучасних «цифрових» технологій немає, можна розглянути купівлю старої доброї зарядки в «радянському» стилі. Це класичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів, що виготовляється в Росії. Виробник обіцяє 2 роки гарантії.

Модель 10 Turbo підтримує три режими – відновлення повністю розряджених батарей, функцію підзарядки малим струмом (десульфатація) та захист АКБ від сульфатації. Після закінчення заряджання пристрій автоматично вимикається та не псує акумулятор. Є додатковий передпусковий режим, в якому зарядка протягом короткого часу подає підвищений струм і швидко заряджає АКБ, що сів. Це потрібно, щоб довести заряд до мінімального рівня, необхідного для запуску двигуна.

  • Робоча напруга: 12 В;
  • Максимальна ємність АКБ: 200 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 10 А;
  • Регулювання струму: автоматичне;
  • Які АКБ підтримує: всі типи акумуляторів.

Повністю автоматична зарядна станція призначена для діагностики, зарядки, догляду та технічного обслуговування всіх типів автомобільних акумуляторів. Підтримує кілька режимів — «мото», «авто», «зимовий» або AGM, режим Ca (Кальцій) і режим «Джерело живлення». Виробник заявляє, що це ЗУ здатне підняти акумулятор навіть з напруги 2 В.

Перевага цієї системи в тому, що сама діагностує АКБ до і після зарядки, показуючи всі параметри на вбудованому дисплеї. Покупці хвалять цю модель за якісні дроти та «крокодили».

  • Робоча напруга: 12/24;
  • Максимальна ємність АКБ: 500 А * год;
  • Мінімальний/максимальний струм заряду: 30 А;
  • Регулювання струму: ручне;
  • Які АКБ підтримує: свинцево-кислотні.

Ще одна модель із розряду «під СРСР». Це дуже проста в управлінні, але в той же час дуже потужна модель, яка дозволяє заряджати акумулятори ємністю до 500 А * год. При цьому вона видає максимальний струм заряду 30 А і може працювати як пусковий пристрій — в такому режимі потужність струму підвищується до 160 А * год.

Мабуть, це найпростіше ЗУ — тут є лише два режими зарядки, що перемикається одним тумблером. Слідкувати за зарядом можна за допомогою амперметра. На цьому все – жодних діагностичних та відновлювальних режимів, які можуть заплутати недосвідченого користувача.

Автомобільний акумулятор необхідно завжди підтримувати у зарядженому стані. Чим рідше він відчуватиме сильну розрядку, тим довше прослужить. Але бувають ситуації, коли потрібно терміново завести автомобіль із розрядженою батареєю, а часу на зарядку зовсім немає. У такому разі можна попросити сусіда «прикурити» або вийти зі становища за допомогою бустера — автомобільного повербанку. Нещодавно ми розповідали, який краще купити та як його використовувати.

Схожі повідомлення

Залишити коментар

* Використовуючи цю форму, ви погоджуєтеся на зберігання та обробку ваших даних на цьому веб-сайті.