Компанія Honor представила нові смартфони Honor 200 та Honor 200 Pro, які дуже схожі зовні, але мають невеликі відмінності у начинці. Також трохи відрізняється розмір екрана. У базової версії діагональ 6,7 дюйми, а у Pro — 6,78.
Обидва оснащені OLED-дисплеями з піковою яскравістю 4 000 ніт, частотою оновлення 120 Гц та роздільною здатністю FHD+. За продуктивність базової моделі відповідає чіп Snapdragon 7 Gen 3. У просунутій встановлений потужніший Snapdragon 8s Gen 3, який також доповнений спеціальним чіпом Honor C1+, що дозволяє покращити якість зв'язку.
Блок для зйомки складається із трьох модулів. Основні камери в обох моделях 50-мегапіксельні, але різні сенсори. У Honor 200 Pro встановлений кастомний датчик H9000 — по суті, той же OmniVision OV50H, що у флагмані Honor Magic6 Pro. У базовій моделі використовується Sony IMX906: менший за розмір, але теж з OIS. Інші камери ідентичні: ширококутна на 12 Мп та телевізор на 50 Мп з оптичним наближенням ×2,5. Фронтальна камера має сенсор 50 Мп і може записувати відео у форматі 4К.
Окремою фішкою став ІІ-режим Harcourt для портретної зйомки, розроблений у співпраці з однойменною французькою фотостудією. Формат імітує студійне висвітлення. Нейросеть, навчена на базі Harcourt, автоматично підлаштовує експозицію, світлотінь та покращення тону для отримання портретних знімків студійної якості.
Honor 200 і 200 Pro отримали ідентичні акумулятори на 5200 мА∙год. Вони підтримують швидку зарядку на 100 Вт, а просунута версія має і бездротову на 66 Вт. Стандарти зв'язку та акустичні системи в обох моделях однакові.
Телефони працюють на прошивці MagicOS 8.0 (Android 14). Базовий Honor 200 у Китаї коштуватиме від 2699 юанів (≈33 700 рублів) за версію 12/256 ГБ до 3199 юанів (≈40 000 рублів) за версію 16/512 ГБ. Старша модель — від 3499 юанів (≈43 700 рублів) у версії 12/256 ГБ до 4499 юанів (≈56 200 рублів) у версії 16/1024 ГБ.
Обидва смартфони надійдуть у продаж у Китаї 31 травня. А 12 червня в Парижі компанія Honor проведе глобальну презентацію 200-ї серії, на якій стане відома доступність моделей для інших ринків та їхня вартість.