«Комерсант» з посиланням на власні джерела розповівЩо провайдери самостійно намагаються обійти уповільнення YouTube і дати своїм клієнтам можливість нормально користуватися платформою. Для цього вони впроваджують спеціальні рішення, і це, на думку юристів, є цілком законним.
Провайдери вважають, що навряд чи можуть понести відповідальність за це, оскільки в Росії не існує офіційної заборони на YouTube. Пояснень про причини уповільнення майданчика влада теж не надала.
Таких випадків у всій країні можуть бути вже десятки. На думку гендиректора Комфортела Дмитра Петрова, оператори зв'язку шукають можливість залучити нових абонентів перед активним сезоном за рахунок використання засобів обходу.
«Мегафон», «МТС», «Вимпелком» і «Ростелеком» не стали коментувати цю інформацію. «Комерсант» направив запит до Роскомнагляду, але поки не отримав відповіді.
На початку серпня стало відомо, що через проблеми з YouTube росіяни почали відмовлятися від послуг інтернет-провайдерів. Приблизно тиждень до цього обслуговування остаточно перестав відкриватися в жителів країни.