Ігрова індустрія побачила багато дивних та ексцентричних пристроїв, але миша Ragnok 2 виділяється навіть на тлі найсміливішої периферії. Його зовнішній вигляд, ергономіка та механіка кардинально відрізняються від усього, що ми звикли бачити в останні роки. Але наскільки це зручно і чи дає реальні переваги у стрільців — ми дізнаємось у цьому огляді.
Розпалювання
Миша Ragnok 2 поставляється в невеликій коробці, де його дизайн показаний з обох боків та перераховані ключові характеристики. На наступному етапі Anboxing нас зустрічає картонна коробка, всередині якого сам пристрій та аксесуари для нього акуратно лежать.
Комплект доставки тут мінімальний, але він цілком достатньо для регулярного використання. Існує кабель USB-C/USB-C, невелика підставка та свист для підключення миші до ПК або консолей. Ще один плюс — це тригер зсуву, який є лівою клавішею миші. За замовчуванням він є пластиковим і коротким, а в коробці є трохи більша версія шматка праски. Виробник також додав до порядку ще одну позицію, що ще краще відображається на загальній ергономіці.
Дизайн та форма: пістолет у руці Геймера
Перше, що привертає увагу, — це Ragnok 2 виготовляється у вигляді ручки пістолета. Миша буквально розміщується в руці як зброя, з вертикальною посадкою, яка докорінно змінює відчуття від гри. Верхня частина стилізована під корпусом пістолета, а кнопки виготовляються у вигляді тригера. На перший погляд на пристрій у багатьох є відчуття: це скоріше контролер, ніж миша. Щось подібне зазвичай використовується в літальних системах.
Дизайн Ragnok 2 створює унікальний кут зчеплення — долоня не лежить на миші, а обгортає ручку зверху вниз. Це зменшує навантаження на зап'ястя і потенційно підвищує точність, особливо на затяжних сесіях. Звичайно, ймовірність кумулятивного ефекту з подальшим проявом у вигляді тунельного синдрому зменшується до нуля.
Корпус виготовлений з міцного полімеру з гумовою підкладкою та декоративними алюмінієвими вставками. З боків пристрій покритий якимсь матеріалом, що нагадує еко-шкірку. Як довго це триватиме — покаже лише час. Швидше за все, з часом панелі вийдуть, і геймерам доведеться щось склеїти взамін.
Технічні характеристики та датчик
Згідно з офіційним сайтом, Ragnok 2 побудований на ергономічній вертикальній платформі Firegrip і використовує оптичний датчик PAW 3335 з прискоренням 40G, швидкість відстеження 400 IPS та DPI 16000. За дотриманням DPI можна змінити вручну в діапазоні від 100 до 16000, перемикаючи чутливість між кількома рівнями. На корпусі також є 5 програмованих кнопок, а побудовану акумулятор для 600 мАг достатньо для 56 робіт без підзарядки. У цьому випадку мишу можна використовувати в дротовому режимі для виключення самої ймовірності будь -якої затримки.
Миша Ragnok 2 в основному зосереджена на геймерах, які віддають перевагу першим стрільцям. Вона підкреслює занурення завдяки унікальному зчепленню. У той же час у нього немає підтримки RGB, яку багатьом не потрібно. Брендувану утиліту можна завантажити з веб -сайту виробника, але вона сумісна лише з Windows. На жаль, на MacOS, Steamos або консолях, які вам доведеться використовувати без перегодовування кнопок.
Управління та кнопки
Ragnok 2 оснащений двома основними кнопками з тригерами Outemu, розташованими під індексом та середнім пальцем, а також бічними клавішами. Колесо прокрутки, безумовно, потрапляє під великий палець. У ньому є механічний опір, але нахили не підтримуються. Всі кнопки механічні, з чіткою тактильною реакцією. Ергономіка оптимізована в рамках вертикального утримання.
Ще один плюс -це вбудована вібраторіятор в нижній частині, що створює легку затримку вібро під час натискання на тригер. Це, звичайно, посилює загальне задоволення та занурення в гру.
Ігровий досвід
Ragnok 2 пропонує незвичні відчуття: це більше схоже на геймпад, ніж на мишу. У іграх, особливо в FPS, створюється ефект «утримання зброї» в руці. Однак точність та управління потребують залежності. Спочатку миша може здатися занадто незвичною, особливо з різкими поворотами камери або потребою у швидкій реакції.
Гаджет важить близько 110 г, тоді як сама миша впевнено тримається у вертикальному положенні і не прагне падати. У іграх за типом Cyberpunk 2077, Robocop: Rouge City, Watch Dogs: Legion, мені було досить зручно грати. Адаптація до нового форм -фактора пройшла швидко, але я не мав достатньої ваги. Було б здорово, якби виробник забезпечив можливість додавання ваг, як у тому ж Logitech G502.
Але в проектах з більш активним геймплеєм мені було важко. Ми говоримо про приреченість: темні століття, суперники Marvel, Стінова та легендарний CS2. Можливо, зі звичкою я не міг маневрувати занадто різко. Смішне спостереження: Коли ви граєте з такою мишкою, я хочу відірвати його зі столу і покласти його на суперника в доповнену реальність, не переміщуючись на будь -яких поверхнях. Це було б на 100% занурення, особливо в проектах, подібних до будинку мертвих (який на початку 2000 року вдалося зіграти його на ігрових автоматах, вони зрозуміють).
Хто підходить для Рагнока 2
Ragnok 2 — продукт не масового сегмента. Це нішевий пристрій для шанувальників незвичайних пристроїв та жартів у першій особі. Це навряд чи підходить для MOBA або стратегій, де потрібно багато швидких дій та точних рухів. Це також незручно для повсякденної офісної роботи.
Однак, якщо ви хочете звикнути до ролі VI, очищення в’язаного міста від Арасакі, такий гаджет неодмінно прийде до вас.
Що врешті -решт
Ragnok 2 — це не просто миша, а спроба переосмислити підхід до самого управління іграми. Це може здатися абсурдним або незручним, але саме пов’язано з його незвичайним форм -фактором, який може дати нові відчуття. Це пристрій для тих, хто хоче вийти за межі звичайного і зануритися в стрільця буквально зі зброєю в руці.
Прочитайте також: