Чому не працює AirDrop: є заборона на виявлення
Фільми

13 причин, чому AirDrop не працює на Apple-пристроях, і як це виправити

1. Немає підтримки у гаджета

AirDrop з'явився досить давно і точно підтримується більш-менш актуальними пристроями. Однак при спробі передати файл на старий Mac або iOS-девайс не зайвим буде перевірити сумісність, щоб унеможливити цю причину.

Для коректної роботи необхідний iPhone або iPad під керуванням щонайменше iOS 7 або Mac з OS X Yosemite або пізнішою версією. Іншими словами: Apple-пристрої, випущені після 2012 року.

2. Гаджет заблоковано

Для успішного з'єднання та передачі файлів по AirDrop смартфон, планшет або комп'ютер повинні бути розблоковані. Переконайтеся, що екран пристрою не згас, а ви ввели пароль або скористалися Face ID або Touch ID для активації.

3. Є заборона виявлення

Функція може не працювати, тому що банально вимкнена. Усього є три можливі стани: виявлення вимкнено, доступне лише для контактів або для всіх. Перевірте та переконайтеся, що вибрано одне з останніх двох.

  • На iOS викличте «Пункт керування», затримайте палець на іконці Wi-Fi, потім клацніть AirDrop і виберіть «Тільки для контактів» або «Для всіх на 10 хвилин».
  • У macOS відкрийте «Пункт керування» через рядок меню, клацніть AirDrop → «Тільки контакти» або «Всі».

4. Вимкнено Wi-Fi та Bluetooth

Робота AirDrop заснована на Wi-Fi та Bluetooth, тому у разі помилок перевірте, чи активні ці модулі. Якщо вони увімкнені, спробуйте вимкнути та заново активувати їх.

  • На iOS-девайсах це легко зробити через «Пункт керування», натиснувши на відповідні іконки.
  • У macOS аналогічно скористайтесь «Пунктом керування».

5. Увімкнено режим модему

А ось у разі роздачі інтернету все навпаки: коли ця опція активна, AirDrop може не працювати. При збоях виявлення або передачі режим модему краще вимкнути.

Для цього викличте «Пункт керування», зробіть довгий тап по плитці з мережевими інтерфейсами та торкніться піктограми «Режим модему». Потрібно, щоб напис під ним змінився на «Виявлення неможливо».

6. Увімкнено VPN

Для роботи AirDrop пристрої повинні знаходитися в одній мережі, а увімкнений VPN робить пошук і з'єднання неможливими. Принаймні, якщо опція активна на мобільному пристрої.

Щоб вимкнути iOS-гаджети та Mac, перейдіть до «Параметри» → VPN і переведіть тумблер у неактивний стан.

7. Увімкнено режим фокусування

Коли у пристрої увімкнено функцію фокусування або режим «Не турбувати», всі повідомлення блокуються. У тому числі й пропозиції прийняти файл AirDrop. Для успішної передачі необхідно вимкнути фокусування.

Незалежно від пристрою функція вимикається через «Пункт керування»: викличте його та натисніть на значок півмісяця.

8. Пристрої далеко один від одного

Коли мережі Wi-Fi недоступні, для виявлення гаджетів використовується Bluetooth. І якщо вони знаходяться не поряд, особливо в місцях із великою кількістю перешкод, AirDrop може не спрацьовувати. Спробуйте піднести пристрої ближче — якщо проблема в цьому, все має вийти.

9. Відбувся програмний збій

Причиною помилки може бути дріб'язковий збій ОС або встановлених програм. Так що не зайвим буде перезавантажити обидва пристрої, щоб унеможливити цю проблему. Для цього:

  • На iPhone або iPad затисніть разом кнопку блокування та одну з клавіш гучності, а потім потягніть повзунок «Вимкнути». Зачекайте близько 30 секунд і увімкніть пристрій, натиснувши кнопку блокування.
  • На Mac перейдіть до меню Apple → «Перезавантажити».

10. Стався збій iCloud

AirDrop — це частина екосистеми iCloud, і в поодиноких випадках опція може не працювати через помилки входу. Рішенням буде просто перелогінитись у свій обліковий запис Apple ID.

  • На iOS відкрийте «Установки» → Apple ID і внизу виберіть «Вийти». Підтвердьте дію введенням пароля від свого облікового запису, а потім знову увійдіть до нього.
  • На Mac відкрийте «Налаштування» → Apple ID, клацніть «Вийти», вбийте пароль, після чого знову авторизуйтеся.

11. AirDrop вимкнено у налаштуваннях екранного часу

Якщо ви використовуєте на пристрої «Екранний час», помилки виявлення можуть бути викликані забороною AirDrop у конфіденційності. Перевірити та вимкнути це можна таким чином:

  • На iOS відкрийте «Параметри» → «Екранний час» → «Контент та конфіденційність» → «Дозволені програми». Переконайтеся, що ввімкнено тумблер AirDrop. Якщо ні, переведіть його в активне положення.
  • На Mac шлях той самий: «Параметри» → «Екранний час» → «Контент та конфіденційність» → «Дозволені програми». Шукайте перемикач AirDrop і вмикайте його, якщо він неактивний.

12. Є заборона у брандмауері

На комп'ютерах Mac проблема може бути у вбудованому брандмауері, який блокує вхідні з'єднання і унеможливлює нормальне функціонування AirDrop. Для вирішення потрібно активувати вхідні підключення або повністю вимкнути брандмауер.

Для цього відкрийте «Параметри» → «Мережа» → «Брандмауер» та потягніть тумблер. Або клацніть «Параметри» і переконайтеся, що активний перемикач «Автоматично дозволяти вбудованому ПЗ приймати вхідні підключення».

13. Є помилки ПЗ

Ще одна причина, через яку може не працювати AirDrop, — це баги в самій iOS або macOS. Таке часто трапляється із новими версіями операційних систем. Як правило, розробники відразу намагаються усунути помилки в подальших оновленнях, так що рішенням буде перевірити і встановити доступні апдейти. Для цього в iOS та на Mac дії однакові.

Перейдіть до «Параметри» → «Основні» → «Оновлення програмного забезпечення». За наявності свіжої версії натисніть «Оновити зараз».

Схожі повідомлення

Залишити коментар

* Використовуючи цю форму, ви погоджуєтеся на зберігання та обробку ваших даних на цьому веб-сайті.