Знаменитий фотограф порівнював режим імітації PRO 400 Pro Photophone з роботою фільму
Технології

Знаменитий фотограф порівнював режим імітації PRO 400 Pro Photophone з роботою фільму

Олексій Суліма — популярний російський фотограф, регулярно знімаючи глянсові публікації та комерційні проекти. Він перевірив схожість кольорового візуалізації Honor 400 Pro в режимах KE100, KP160 та NC200 порівняно з Kodak Ektar 100, Kodak Portra 160 та Fujifilm 200. Приклади його фотографій нижче: Перша — фото з апарату, другий — із смартфона.

Висновок Алексі: розраховувати на ідентичність фотографій та візуалізації кольору не варто через суттєво інший процес зйомок. Під час зйомки на «мильній страві» тремтіння вона визначається самою плівкою, і користувач не може впливати на параметри діафрагми та експозиції. Принаймні, якщо ми поговоримо про популярні моделі Eventlevel з функціональністю, «принести та видалено». У смартфоні протилежне, через оптичні та технічні обмеження на невеликому об'єктиві та датчику, зйомка відбувається з обов'язковою участю обчислювальних фотографій та виправлення основних параметрів, враховуючи поточну сцену.

Можливо, це позбавляє елемента сюрпризу, коли проявляється і трохи знижує цінність кожної картини, але дає більше шансів зйомки в різних сценаріях. Фільм з низькою фоточутливістю підходить лише для вуличних сценаріїв у денний час і накладає значні обмеження на зйомку ввечері або в приміщенні, а смартфон готовий забезпечити оптимальні параметри зйомки в будь -який час і в той же час додайте фотографії до фотографій ретро -стилю і відновленого перефарбовування ”в рамках у різних стилях, додаючи світло -зерну та відтоку.

Honor 400 Pro (як базова модель) повинен надійти в продаж 1 липня. Зачекайте детального огляду новизни на нашому веб -сайті дуже скоро.

Схожі повідомлення

Залишити коментар

* Використовуючи цю форму, ви погоджуєтеся на зберігання та обробку ваших даних на цьому веб-сайті.