Як підключитися та замінити ґрунтовку на бензопилі - це проста інструкція
Техніка

Як підключитися та замінити ґрунтовку на бензопилі — це проста інструкція

Бензопила — це простий інструмент з точки зору дизайну та пристрою двигуна з усім обладнанням для кріплення. Завдяки цьому він рідко ламається, і його також легко служити. Тим не менш, трапляються поломки. Наприклад, іноді ґрунтовка — «серце» паливної системи не в порядку.

Що таке ґрунтовка

Ґрунтовка — це насосний насос для палива, який використовується для ручного подачі бензину при запуску двигуна після тривалого простою або з холодним запуском. Зазвичай він виглядає як силіконова прозора капсула на корпусі біля карбюратора. Він м'який і працює як кнопка — достатньо, щоб натиснути її кілька разів, щоб бензин був перекачаний з резервуара в паливну систему.

Ґрунтовка знаходиться нижче синього прапора демпфера

Два клапани в карбюраторі відповідають за перекачування палива — один вхід, інший випускний. Коли ви натискаєте кнопку, мембрана випускного клапана відкривається і дозволяє бензин від грунтовки трястись у карбюратор. Коли кнопка праймера вивільняється, спрацьовує вхідний клапан, завдяки якому бензин потрапляє в камеру праймерів. Робоча система повинна діяти як зворотний клапан — тобто змусити бензин циркулювати через систему через карбюратор, а його надлишок лише через зворотний канал, а не у зворотному напрямку.

Якщо ґрунтовка не вдається, подача палива може зупинитися, а повітря або навіть бруд можуть потрапити в суміш. Через це пила може припинити починати або працювати з перервами. Якщо ви стикаєтесь з такою проблемою, це можна виправити самостійно. Отже, ми говоримо вам, як змінити ґрунтовку на бензопилу.

Перевірка ґрунтовки

Перш ніж підключити праймер на бензопилі, варто перевірити фабрику — можливо, проблема в ній не в ній, а в інших компонентах. Почніть з експертизи — важливо оцінити зовнішній стан праймера. Він не повинен мати видимих ​​пошкоджень, а також тріщин та підкладки палива. Потім натисніть на нього кілька разів. Кнопка повинна бути еластичною та помірно еластичною, а після випуску її негайно повернеться у первісне положення.

Варто також перевірити якість постачання палива. Для цього відкрутіть гвинт кришки повітряного фільтра, вийміть його та фільтр, а потім спостерігайте за встановленням карбюратора, до якого підключений шланг з праймера. При натисканні на кнопку ґрунтовки від підгонки, паливо повинно вийти. Ви також можете відключити зворотний шланг від карбюратора, підключити його пальцем і натиснути на ґрунтовку. У хорошій системі, без пошкоджень та витоків повітря, грунтовка повинна залишатися в пресованому положенні.

Якщо цього не відбудеться, ймовірно, проблема полягає в праймері. Його потрібно замінити новим.

Невелика кількість повітря в грунтовці нормальна

Поширені проблеми паливної системи:

  • Несправність пам'яті. Якщо клапани всередині карбюратора пошкоджені або зношені, вони не зможуть створити необхідний тиск для перекачування палива.
  • Брудний паливний фільтр. Засмічені паливні канали, трубки та фільтри можуть заважати нормальній роботі ґрунтовки. У будь -якому випадку, вся система — вам потрібно спочатку слідувати чистоті елементів фільтра. У бензопилах є два — паливо в резервуарі та повітря у верхній частині карбюратора.
  • Механічні пошкодження. Тріщини або деформації корпусу праймера також можуть призвести до неправильної роботи.
  • Носіння гумових ущільнювачів. З часом гумові ущільнювачі є грубими і починають проходити повітря, що знижує ефективність ґрунтовки.

Не забувайте про фільтр у резервуарі — його можна змінити раз у пару сезонів

Заміна ґрунтовки на бензопилі

У ремонті такої природи немає нічого складного, але майже половину доведеться відсортувати з пилки. До цього вам потрібно не забути придбати новий праймер — ви можете знайти його в спеціалізованих магазинах або на ринках. Запасна частина недорога, лише 200-300 рублів, залежно від магазину та моделі SAW.

Як підключитися та замінити ґрунтовку на бензопилі - це проста інструкція

Ринок Яндекс

Підготовка до ремонту

Перш ніж подумати про те, як підключити ґрунтовку на бензопилі, запасіться основним інструментом — викруткою та гайковим ключем. Також корисна непотрібна ганчірка, яку можна покрити під пилкою. Під час розбирання невеликий об'єм палива може призвести до цього.

Демонтаж старого ґрунтовки

Перш ніж зняти ґрунтовку на бензопилу, заглушити її і дайте інструменту охолонути. Це важливо, оскільки вам доведеться працювати в безпосередній близькості від двигуна. Коли пила охолоджується, вийміть кришку повітряного фільтра, а потім демонтувати карбюратор — єдиний спосіб, коли ви отримуєте доступ до праймера. Щоб демонтувати його, послаблюйте пару затискачів або просто витягніть трубки з фурнітури.

Встановлення нового праймера

Встановіть новий праймер у своєму колишньому місці. Перш ніж покласти ґрунтовку на бензопилу, перевірте стан шлангів палива. Якщо вони процвітали або з’явилися тріщини на них, краще замінити їх на нові. Майте на увазі, що вам потрібно використовувати лише стійкі матеріали, стійкі до олії. Підключіть паливні шланги до входу та виходьте отвори грунтовки. Затягніть затискачі, щоб забезпечити напругу сполук.

Повітряний фільтр часто змінюється — доцільно очистити його після кожної роботи, і змінювати його хоча б раз на сезон

Перевірка ефективності

Закрийте кришку повітряного фільтра і наповніть бензобак паливною сумішшю. Натисніть кнопку ґрунтовки кілька разів, щоб заповнити карбюратор паливом. Спробуйте запустити бензопилу.

Зверніть увагу, що після ремонту карбюратор може зажадати регулювання — «репетирувати» постачання повітря та палива, а також налаштувати в холостому ходу. Цей процес схожий на початкові налаштування, про які ми говорили в окремому матеріалі. З цього приводу підключення ґрунтовки на бензопилі та технічному обслуговуванні можна вважати завершеним — настав час запустити та зігріти пилку, щоб поставити садову секцію в порядку.

Все ще корисний:

Схожі повідомлення

Залишити коментар

* Використовуючи цю форму, ви погоджуєтеся на зберігання та обробку ваших даних на цьому веб-сайті.